TÜKETİCİNİN KORUNMASI HAKKINDA KANUN

1. SÖZLEŞMENİN TARAFLARI

1.1. Hizmet Sağlayıcı (Satıcı)
İsim: GOOD KIDS Anonim Şirket
Adres: Duaçınarı mh. 1.Kurtul SK. No:46 Zemin 1. Bursa/Yıldırım Posta kodu:16370
Telefon: +90 (554) 987 09 20
E-Posta: info@goodkids.com.tr
1.2. Lehdar Taraf (Alıcı)
Adı Soyadı / Ticaret unvanı: ____________________________________________________________________________________
Adres: _______________________________________________________________________________
E-Posta: ____________________________________________________________________________
Telefon: ____________________________________________________________________________
Vergi Dairesi ve №: _______________________________________________________________

2. SÖZLEŞME KONUSU


2.1 İşbu Sözleşme'nin konusu, Alıcı'nın Satıcı'ya ait www.goodkids.com.tr internet sitesinden sipariş verdiği malın satışına ilişkin olarak Tarafların ilgili hak ve yükümlülüklerinin belirlenmesi ve belirlenmesidir. /, satıcının sitesinde belirtilen özellikleri ve satış fiyatları ayrıca 4077 sayılı Tüketicilerin Korunması ve Mesafeli Sözleşmelerin Uygulanması Hakkında Kanun ve 29188 sayılı Kanun Mesafeli Sözleşmelere İlişkin Yönetmelik uyarınca.
2.2 Alıcı, konu mal ve hizmetin başlıca nitelikleri, satış fiyatı, ödeme şekli, teslimat koşulları vb. hususlarda işbu Sözleşme hükümleri gereğince bilgi sahibi olduğunu kabul ve beyan eder. satışların yanı sıra siparişin iptali hakkı, malın iadesi ve bu işleme ilişkin diğer hususlar.
2.3 www.goodkids.com.tr web sitesinde sunulan ön bildirim ve fatura, bu Sözleşmenin ayrılmaz bir parçasıdır.
2.4 'Alıcı' ve 'Satıcı', işbu Mesafeli Satış Sözleşmesi'nin başında belirtilen posta adreslerinin geçerli tebligat adresleri olduğunu ve bu adrese yapılacak tüm tebligatların geçerli sayılacağını kabul ederler. İşlem sonunda ve malın tesliminden sonra 30 gün daha saklayacakları elektronik bilgilerin ve bilgisayar kayıtlarının işlemin ve işbu sözleşmenin bağlayıcı, kesin ve münhasır delili teşkil edeceğini kabul ve teyit ederler.

3. MAL VEYA HİZMETİN TESLİMİ, SÖZLEŞMENİN İFASI VE TESLİMİN NİTELİĞİ


Mal/hizmetin nakliye firmasına (kargo) teslim edilmesi zorunludur. ______________________adrese göre _____________________________________________________, Alıcı sipariş verirken belirttiği gibi. Tarih ve Sipariş numarası – __________________________.

4. TESLİMAT VE TAMAMLAMA MALİYETLERİ


4.1 Nakliye masrafları Alıcı tarafından ödenir.
4.2 Satıcı, promosyonlar veya özel kampanyalar kapsamında belirli bir tutarın üzerinde sipariş edilen malların teslimatının ücretsiz olduğunu web sitesinde ilan etmişse, malların teslimatına ilişkin tüm masraflar Satıcı tarafından karşılanmalıdır.
4.3 Malın Nakliye Şirketine (Kargo) teslimi, mal stokta mevcut ise sipariş ödemesi Satıcı'nın hesabına geçer geçmez mümkün olan en kısa sürede gerçekleştirilir.
4.4 Satıcı, siparişi teslim aldığı andan itibaren 1-3 gün içerisinde ürünü nakliye şirketine (Kargo) teslim eder. Malların transfer edildiği andan itibaren güvenliği, depolanması ve tesliminden nakliye şirketi (kargo) sorumludur.

5. ÖDEME, SİPARİŞ VE SERTİFİKA.

5.1 www.goodkids.com.tr internet sitesinden satın alınan malın ödemesi, Satıcı ile Alıcı arasında seçilen ve kararlaştırılan Online Ödeme Sistemi üzerinden gerçekleştirilir.
5.2 Sipariş, 'Alıcı' tarafından seçilen ve 'Satıcı' ile mutabık kalınan ödeme yöntemi kullanılarak ödeme yapıldıktan sonra kesinleşir.
5.3 'Alıcı' tüzel kişi ise, Satıcı 'Alıcı'ya KDV dahil bir fatura düzenler.
5.4 'Satıcı' tarafından site üzerinde belirtilen mal, hizmet ve bunlara ilişkin resmi ücretlerin ödenmesi 'Satıcı' tarafından düzenlenen 'Fatura'ya işlenecektir. Belge, onay ve onay için önceden 'Alıcıya' sunulacaktır.
5.5 'Fatura' temelinde, 'Alıcı' sipariş için ödeme yapar.

6. ALICININ HAK VE YÜKÜMLÜLÜKLERİ.

6.1 'Alıcı ve Satıcı' nın temel özellikleri, satış fiyatları ve ödeme şekli ile malların teslimatı ve Sözleşmeye tabi olan diğer ek yönler hakkında verdiği bilgileri okuduğunu ve okuduğunu ve onayladığını bilir ve onaylar.
6.2 Bu Sözleşmeyi onaylayan Alıcı, siparişi onayladıktan ve nihai olarak Satıcı ile onayladıktan sonra siparişi ödemekle yükümlüdür.
6.3 Ödemenin Satıcı tarafından alınmasından sonra, Alıcı ödemesinin Satıcıya yapıldığı ve bu sözleşmeden doğan ödeme yükümlülüğünün yerine getirildiği kabul edilir.
6.4 Tüketici olarak Alıcı, yukarıda belirtilen Satıcının iletişim bilgilerini kullanarak sorgularını ve şikayetlerini gönderebilir.
6.5 'Alıcı', siparişi ödemeden önce SİPARİŞİ iptal etme hakkını kullanma olanağına sahiptir. İptal hakkından yararlanmak için, yukarıda belirtilen süre zarfında Alıcı nın Satıcıyı e-posta veya telefon yoluyla bilgilendirmesi zorunludur.
6.6 'Alıcı, malların alınmasından sonraki 7 gün içinde Satıcı' tarafından sağlanan belgelerde (Sipariş, Fatura, fatura) belirtilenlerle aynı değilse, malların kalitesi ve miktarı hakkında hak talebinde bulunma hakkına sahiptir. Talepler, 'Alıcı' nın e-posta veya telefon yoluyla göndermesi gereken destekleyici fotoğraf veya video materyalleri ile kabul edilir.
6.7.Malların iadesi durumunda, iade nakliye ücreti Alıcı tarafından ödenir. Geri ödeme hakkının kullanılması durumunda, Alıcıya teslim edilen mallarla ilgili orijinal faturanın geri gönderilmesi zorunludur. Orijinal faturanın gönderilmemesi durumunda KDV ve diğer vergiler ve harçlar varsa Alıcıya iade edilmez.
6.8.Mallara ilişkin maliyetler, malların Satıcı tarafından alınmasından sonraki 7 gün içinde Alıcıya iade edilir veya malların bir sonraki satın alımında Alıcı tarafından dikkate alınır.

7. SATICININ HAK VE YÜKÜMLÜLÜKLERİ


7.1 'Satıcı, sipariş No.'na göre Alıcı' tarafından ödenen malların toplanmasından, satın alınmasından ve depolanmasından sorumludur. _____Tarih____________________________, tam olarak ve siparişte belirtilen listeye uygun olarak, nakliye şirketine (Kargo) teslim edilene kadar.
7.2 'Satıcı, mücbir sebep veya bu süreci engelleyen olağanüstü durumlar nedeniyle bir süre içinde mal satın alamazsa veya sözleşme kapsamında hizmet alamazsa, siparişin ödeme tarihinden itibaren 3 (üç) gün içinde »Alıcıyı' bilgilendirmelidir. Bu durumda 'Satıcı, ödenen tutarı »Alıcıya' tam olarak ve varsa belgeleri 10 (on) gün içinde iade edecektir.
7.3 'Alıcı' iddiaları, siparişin alınmasından itibaren 7 gün içinde kabul edilir. Taleplerin işlenmesi, talep materyallerinin (açıklamalar, fotoğraflar, videolar) e-posta veya telefonla alınmasından itibaren 1-3 iş günü olabilir.
7.4 Malların kalitesi veya miktarı ile ilgili iddialarda bulunulması ve geri gönderilmesinin mümkün olmaması durumunda, Satıcı, bir sonraki siparişinizde »Alıcı« nın öğede (anlaşıldığı üzere) bir indirim sunacağını taahhüt eder.

8. UYGULAMA HAKKI


Bu 8 maddeden oluşan sözleşme, «Alıcı» tarafından elektronik ortamda onaylandıktan sonra imzalandı ve yürürlüğe girdi.
Satıcı
«GOOD KIDS»
«_____»__________________2021 г.
Alıcı
«_________________»
«_____»__________________2021 г.